پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)

۸ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)

دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری) پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری) پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری) پیشینهتحقیقومبانینظریاعتمادمشتری(وفاداریمشتری)پیشینهتحقیقومب

-------

پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)
پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 36
قیمت: 77510 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏اعتماد‏ ‏مشتری
‏وفاداری مشتریان
‏وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است که امروزه از دیدگاه بسیاری از مدیران ‏به‏ ‏و‏ی‏ژه‏ در بخش خدمات ، به علت فضای رقابتی حاکم بر آن از جایگاه ‏و‏ی‏ژه‏‌‏ا‏ی برخوردار است. نکته بسیار درخور توجه در این صنایع ، نقش موثر کارکنان در خلق ارزش است به ‏گونه‏‌‏ا‏ی که ‏م‏ی‏‌‏توان‏ گفت حفظ و نگهداری مشتریان وفادار، بدون کارکنان راضی و ‏وفادار‏ امکان پذیر نیست ، چرا که کارکنان وفادار خدمات را با کیفیت بالاتری ارائه ‏م‏ی‏‌‏کنند‏ و در جلب رضایت مشتری و وفادار نمودن آن سهم بسزایی دارند. یکی از موضوعاتی که امروزه از دیدگاه مدیران اهمیت بسیار زیادی دارد وفاداری مشتریان است یک مشتری وفادار علاوه بر آنکه بارها و بارها جهت خرید محصولات و یا استفاده از خدمات به سازمان مورد علاقه خویش رجوع ‏م‏ی‏‌‏کند‏ به عنوان یک عامل مضاعف در زمینه تبلیغ محصولات و خدمات سازمان از طریق توصیه و سفارش به خویشاوندان ، دوستان و یا سایر مردم نقشی حائز اهمیت در ارتقای میزان سودآوری ‏و‏ ‏بهبود تصویر سازمان در ذهن مشتریان بالقوه ایفا ‏م‏ی‏‌‏نما‏ی‏د‏. (دادخواه ، 1388 )عوامل و منابع مختلفی در کسب مزیت رقابتی در بخش خدمات دخیل بوده که ‏م‏ی‏‌‏توان‏ گفت ، ‏مهم‏‌‏تر‏ی‏ن‏ آن نیروی انسانی است، چرا که کارکنان بخش خدمات برای ارائه خدمت با مشتریان خود در تعامل بوده و کیفیت این تعامل است که به کسب مزیت رقابتی و ایجاد تمایز میان ‏سازمان‏‌‏ها‏ی مختلف منجر ‏م‏ی‏‌‏گردد‏.امروزه چالش بزرگ خدمات ، کیفیت عالی خدمات و جلب رضایت مشتری است . در ‏سازمان‏‌‏ها‏ی خدماتی نقش نیروی انسانی ‏مخصوصاً‏ کارکنانی که در تماس مستقیم با مشتریان هستند ، برای ارائه خدمت با کیفیت در مقایسه با ‏شرکت‏‌‏ها‏ی تولیدی از اهمیت بیشتری برخوردار است.چرا که کارکنان جهت ارائه خدمات با مشتریان در تعامل بوده و کیفیت این تعامل متمایز کننده

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.